A onewayticket som nästan användes

Ah mm mm....Songbird var som sagt på Sivans igår. Kul i början men det slutade med en förvirrad birdie. Minst sagt. Oh well, birdie försökte sova i några timmar men det gick inte, så jag gick upp sjukt tidigt. Jag inbillade mig att jag skulle lämna Växjö för gott. Songbird plockade fram en biljett som är aktuell den 30 oktober och tittade på den. Tänkte åka upp några dagar i förväg och bli en trött, hungrig och frusen birdie utanför Globen. Det skulle bli en onewayticket till Globen, Stockholm. Bestämde mig och ringde till Hertz och fixade hyrbil.

Allt var klart och Songbird var redo att dra när Oasis - Stop Crying Your Heart Out precis satte igång på min dator när jag skulle stänga av den. Lyssnade på låten och jag tänkte: "Fuck it...jag stannar trots allt". Tog av mig jackan och skorna och somnade som en fågelbebis i soffan och sov hela dagen. Så tacka Liam, tacka Noel, tacka Oasis för att Songbird är kvar här i min trygga soffa.

Jaaa...så knäpp är jag...

36338-256

Onewayticket

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är du galen männska? :) Missa en konsert? Vad var det för konsert?

Postat av: Per B

För du är väl inte allvarlig och tänker lämna oss? Fan då blir ju jag "gamlingen" och det kan jag inte gå med på. :-P

2006-10-20 @ 17:07:33
URL: http://buskis.blogspot.com
Postat av: Joel

Nej förstår att du vill vara grottmänniskan i fortsättningen också Per =P

O Sofia han missade inte en konsert, han åkte bara inte upp några dagar för tidigt =P

Jag e Songbird.blogg.se Support.

2006-10-20 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback