Årets första julkort kom idag. Typ.

36338-246

Thorbjörn, Tobbe, Songbird den yngre...t-t-t-t-t-t-t...hahahaha

Min brorsa Tobbe skulle skicka ett par mycket viktiga dokument till mig. Songbird förväntade sig att han skulle lägga dokumenten i ett brunt stort A4-kuvertet snyggt och prydligt. Men gör han det? Nej, nej...Tobbe har inga kuvert hemma och istället för att gå ut och köpa letar han upp ett gammal kuvertet som han förmodligen fick av Mormor förra julen. Det är ett litet och vanligt kuvertet så han trycker ner dom viktiga dokumenten i kuvertet så dom blir skrynkliga.

Det står "God Jul Thorbjörn" på kuvertet. Han stryker över sitt eget namn och skriver till mitt namn under. Sedan lite lagom slarvigt skriver han min adress långt upp och långt till höger på kuvertet. Det skulle inte förvåna mig om det är samma frimärke som satt kvar sedan i julas. Skulle inte förvåna mig alls. Det är ett under att brevet kom fram överhuvudtaget hahaha

Slarvig som få men jag gillar han som fan ändå

Kommentarer
Postat av: Liv

Eller så har jag varit dubbelt så snäll :-P Sött kort, btw..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback