Birdie (In the name of love)

Inatt drömde Songbird att jag var på en U2-konsert. Bono gick ut i publiken och hämtade mig och gick med mig upp på scenen. Vi sjöng Pride (In the name of love) tillsammans. Tydligen en återkommande dröm för det var inte första gången jag drömde denna drömmen. Sanndröm kanske? Oh well, mer sådana här drömmar tack!


One man caught on a barbed wire fence
One man he resist
One man washed up on an empty beach
One man betrayed with a kiss

In the name of love
What more in the name of love.
In the name of love
What more in the name of love

Kommentarer
Postat av: Joel

Vad gör den gode DB? DubbelmoralsBono?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=573&a=582073&previousRenderType=3

2006-10-20 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback