Bonde söker inget "men", utan en fru

Songbird har inte gjort så mycket idag. När jag vaknade låg jag kvar i sängen och kollade på Idol och Hey Baberiba. Sedan gick jag upp och la mig i soffan istället och kollade på Bonde söker fru som är ett sjukt bra program. Idag så flyttade alla tjejerna hem till bönderna. Låter kanske inte så kul, men det var kul. Det hela avslutades med århundradets cliffhanger:

Programledare Linda: Martina har något att säga till dig Per-Martin...

Per-Martin: Jaaahaaa?

Martina: Jag har trivts jättebra här och så...men....

och så var avsnittet slut. "Men" vaddå? Vad är det för "men"? Jag vill veta nu! Sjuuuukt spännande!

Vad har jag mer gjort? Hmmm...var nere en sväng på Willys och handlade ingredienser till en hembakad pizza som jag ska baka och mumsa på till Sopranos ikväll.
 
Har även varit jättesnäll idag och lånat ut en bok till Emelie. Hoppas jag får många julklappar av tomten i år då. Typ. Ah mm mm.

Men...men...men...men......men vaddå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback