Doktor Songbird

Busy working bee....eller Songbird... har varit mycket flitig hela morgonen. Varit på Repro och fixat, varit på Studentservice och fixat intyg. Nu ska jag bara till posten och posta, sedan är det helg för min del!

För övrigt kan jag notera att
Handelsministern Maria Borelius har sjukskrivit sig för akut urinvägsinfektion. Yeah right. Doktor Songbird ger istället diagnosen akut fan-va-jobbigt-allt-blev-och-jag-vill-inte-svara-på-alla-frågor-från-mediainfektion.

Doktor Songbird ger sig själv diagnosen akut fan-va-roligt-att-det-är-helg-och-jag-är-så-lycklig-och-mår-bra-infektion....hahaha

Om det är någon annan som behöver en diagnos utfärdad så är ni alla hjärligt välkomna till min praktik. hahahaha

"Hej, Dr Songbird heter jag - Hur kan jag hjälpa dig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback