Fuck off 30-årskris

36338-262

Songbirds dag har idag präglats av en seriös 30-årskris, men jag kan nu lugna alla oroliga själar. Den är över. Som en lovely och vis person sa till mig: "to hell with it, live a little!"
Birdie säger fuck 30-krisen. Vet inte varför jag fick krisen egenligen, blev väl lite rädd förmodar jag då jag jämförde mig med andra 30-åringar. Alla andra 30-åringar jag känner är ju gifta, har barn, flashiga jobb och bilar m.m. Men så kom jag på att jag har något som är så mycket mer värdefullare. Min frihet. Songbird är ju faktiskt helt fri och göra precis som jag vill, och jag vet vad jag vill göra i framtiden så...Hej 30 år, du är så välkommen in i mitt liv.

I'm freeeeee to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I waaaaant


I'm freeeeeeeee to say whatever I
Whatever I like
If it's wrong or right it's aaaaaalriiiiight


Kommentarer
Postat av: Livan

Good thinkin' :-)

Postat av: Phi

miiiiiiiiiiiiiih! you go!!!
Hoppas du har en alldeles, alldeles uuuuuuuunderbar helg!

2006-10-28 @ 18:04:55
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback