Fucking jävla Växjö-väder!

36338-235


Yeeeaaah right, Tone! Fucking jävla Växjö-väder! Songbird var på väg in till stan för att fixa några ärenden. Självklart tog jag en promenad in för att vädret var ändå rätt ok när jag började gå in mot stan. Men klart som fan så började det fullkomligt att vräka ner när Birdie hade gått halva vägen. Blev tvungen att vända om och gå hem igen eftersom jag såg ut som en genomdränkt hund. Utan att ha genomfört mina ärenden. Fan! Motiverad för att städa och sätta igång med tentan är jag inte heller. Fan-fan! Höst är inte alls mysigt!

Songbird är så nära just nu att köpa en sån här för att slippa regn och rusk:
36338-236

Eller om någon hellre följer med mig hit så går det lika bra:
36338-237


Det här är ingen bra dag för Songbird! Inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback