Fylleblogg

Ok lite fylleblogg kanske....Songbird är hemma. Klockan är väl typ 06.30. Hamnade på en efterfest. Det slutade med att en kille och en tjej låg i sängen. Och i soffan låg det en kille och en tjej. Och i en fåtölj satt det en Songbird. hahaha Tyck inte synd om mig nu....

Jag lämnade festen så diskret jag kunde och gick den sjukt långa vägen hem till mig. Satte igång min mp3-spelare på vägen hem. Det blev Knockin´on heavens door med Guns n´roses...sjukt bra låt. Kunde inte låta bli att sjunga med då jag trodde jag var helt ensam på campus. Men såklart mötte jag en tjej på vägen. Hon tittade jättekonstigt på mig. Men jag förstår henne...jag är väl konstig....

Nu blir det lite mer musik i mina öron innan jag ska sova sjukt länge i min säng. Wow...min säng..jag är så sugen på att bara få sova nu. Sova sjukt jättelänge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback