Hemlighetsfull Songbird

Sedan jag läst mitt stjärntecken och sedan Livs blogg om hemligheter kunde jag inte låta bli att fundera på om Songbird är hemlighetsfull. Kom fram till att jag är en man med rätt så många hemligheter. Jag är nog rätt så mystisk och hemlighetsfull. Hahaha..det där lät riktigt bra...Songbird - mystisk och hemlighetsfull.

Jag inbillar mig att jag är lite hemlighetsfull i varje fall. Eller läser ni mig som en öppen bok? Tell me, tell me...

Birdie moves in mysterious ways

Kommentarer
Postat av: Tereze

http://kirch.blogg.se/091006204712_shoes.html
Ska jag beställa skorna? :)

Postat av: Phi

Haha.. bra att du finns i mitt liv birdie. Du håller koll på vad jag gör, du räddar mig om det börjar brinna, du väcker mig så jag kommer upp -hahaha! jisses, du är way tooooo cool for school!

Kalle hälsar, han säger att han aldrig gillat kaniner?

2006-10-10 @ 10:35:07
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback