Here comes Birdie and his mum - Stormvarning!

Songbird såg Livs stormbilder och fick lite lust att lägga upp en bild också. Inte för att det är någon storm på denna bilden, men jag misstänker att det är från samma strand och det tycker jag var lite kul.

Fast lite storm är det på bilden när jag tänker efter. Där Birdie och min mamma drar fram, där är det stormvarning...Vi är så jättetuffa på bilden också, jag doppade båda mina tassar lite i framkanten, och min mamma var ännu tuffare och gick ut på djupt vatten, nästan ända upp till knäna. Crazy summerday 2006! Hahaha

36338-264

Kicking up a storm from the day that I was born
Sing a song for me one from 'Let It Be'
Open up your eyes get a grip on yourself inside

Kommentarer
Postat av: Livan

Klart att det är samma place.. årstidsskifte dock...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback