I was born to run away from tentor

Please allow me to introduce myself, I'm a man som inte kan fixa en enkel tenta....Birdie ger upp och tar en komplettering istället. Ja, jag vet...det är dåligt men jag är nog den sämsta studenten som VXU någonsin har skådat. Jag har typ hälften kvar att skriva på tentan och det är fuck så dåligt av mig med tanke på att jag har haft över en månad att skriva den. [Note to myself: lär dig att planera little Birdie]

Jag är grymt besviken på mig själv. Jag kanske inte var född till att plugga utan istället göra något annat?

'Cause tramps like us, baby we were born to run...to run away from tentor


Kommentarer
Postat av: Per B

Tja, vatten och bröd i en vecka som straff?

Häng i - häng inte läpp!

Postat av: eylen

Det kommer gå bra vettu songis.. vi ska ju sitta i forskarrummet sen och käka knäckebröd du och jag.. de blir kanon!

2006-10-26 @ 03:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback