In the tenta-jungle baby...

36338-245

Songbird sitter och skriver lite på tentan. För att göra det hela lite mer roligare så lyssnar jag på Guns n´roses och jag har förvandlat mig själv till Axl Rose. Har 2 kinesiska ätpinnar som trummpinnar och en plastflaska som mikrofon. Så mellan raderna jag skriver trummar jag lite, mimar i plastflaskan och gör Axl Rose-moves hahaha...Ja, jag är crazy...jag vet, men det hela blir fan så mycket roligare då. No way in hell att jag tänker sitta rak i ryggen, tyst och ordentlig när jag skriver tentan. No, no...That´s a big no-no. Fun and games ska det vara...hahaha

Hade Axl Rose skrivit tentan så hade han sagt:

Do you know where the fuck you are? You´re in the tenta-jungle baby...aaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Per B

Svikare där! Tentan kan vi möjligen titta lite på imorgon. Idag ska vi bara slappa och ha det bra! "Anna Pihl" börjar klockan 20:00 och då kan man unna sig en öl och lite pop-corn!

Gör ett symboliskt bokbål nu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback