Ingen skruv - men the saints are coming

Wow,wow,wow...Songbird hörde precis U2/Green Day - The Saints Are Coming. Vilken fantastisk låt. I´m speechless. Precis vad Birdie behövde höra för inne stan gick det inte alls som jag ville. Claes Ohlsson är den sämsta affären i hela världen. Jag ville bara ha en liten skruv men det var tydligen alldeles för svårt att få fram. Personalen frågade mig om det var akut. Vad är det för fråga? Vad svarar  man på en sådan fråga? Ja, det är akut. Jag måste ha en skruv NU!

Men nu skiter jag i skruvar, för det är lördag, det finns en bra låt i min dator och jag har en skruv lös. Wooohoooo!

36338-250

The saints are coming, the saints are coming
No matter how I try, I realise there’s no reply

Kommentarer
Postat av: Joel

Bono gillar rött Te!!

2006-10-15 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback