Internet drar ner mig i skiten...

Alltså helt jävla seriöst...Guuuud vad flitiga de studenter måste ha varit som pluggade innan internet fanns. Då kunde man fokusera på böckerna och skriva jättefina meningar på ett akademiskt språk, men nu blir det inga meningar alls skrivna utan istället blir det:

Åååh...en ny låt...jag måste genast ladda hem och lyssna.

Åååh..Jonas Åkerlund har gjort en ny musikvideo. Den måste jag se.

Ååååh...jag måste rita lite i Photoshop.

Åååh....jag måste kolla min mail bara för och se om någon kul har hänt sedan jag kollade sist för en timme sedan.

Ååååh...jag måste in och kolla i youtube

Ååååh...jag måste läsa lite bloggar

Åååh....jag måste skriva lite i min egen blogg

Vad gjorde man innan internet fanns? Är det någon som vet det?
MAN P-L-U-G-G-A-D-E

Kommentarer
Postat av: Joel

Ja fy fan. Blir att sitta till 03 både inatt och nästa natt. :(

2006-10-24 @ 22:35:54
Postat av: eylen

SÅ SANT! Vid stenåldern måste man haft sjukt bra jobb:P

2006-10-24 @ 22:43:50
Postat av: Sofia

Intressant, vad gjorde dom egentligen? Levde och träffade folk på riktigt, pluggade ihop kanske :) Jävla älskade internet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback