Jag vill slippa svensk politik och förvaltning

Idag ska Songbird fråga Herr Sandström om det är möjligt att jag kan få tillgodoräkna en tidigare delkurs. Hoppas jag får det så jag slipper göra en omtenta. Upptäckte igårkväll att jag redan har ett godkänt betyg i en kurs som är identisk (i stort sett) med den extremt tråkiga kursen Svensk politik och förvaltning.

Birdie
hoppas att Herr Sandström har sovit fantastiskt gott, att han är på ett fantastisk gott humör och säger: "Klart att du ska få tillgodoräkna det. Jag fixar det i ett nafs!"

Nu blir det frukost för sedan är det grupparbete som gäller. Vi ska fixa intervjufrågor till en infotant på Landstinget i Kronoberg. Till en infotant som verkar vara eeeextremt vänlig och tillmötesgående. Kul!

God Morgon Herr Sandström! Jag har en liiiiiiiiiten fråga....

Kommentarer
Postat av: H.L

Men? MIster du inte studiemedlet för de fem veckor kursen täcker? Då måste du ju ändå hitta en kurs som du kan läsa för att få behålla csn-pengarna för de veckorna...
Tror inte att det är en smart idé...

2006-10-03 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback