Lite vin, lite blogg, och lite annat

Ooooh...Partyhatten är på Songbird ikväll. Sitter just nu själv och dricker lite vin, bloggar, och lyssnar på one-hit-wonders. Kommer ni håg 4 non blondes - What´s up? Sjukt bra låt...hahaha

Ska alldeles strax duscha och fixa till mig. Sedan blir det över till Maccans place och dricka lite mer. Därefter bort till Zeldas. Tydligen en liten smygpremiär där idag eftersom de har renoverat hela stället. Och eftersom vi är så fancy och coola (yeah right) så har vi blivit inbjudna...och jag känner att det är lite av min plikt att gå dit. Trots att vi har en gästföreläsning imorgon. Bakis och gästföreläsning är inte en bra kombination. Kommer fortfarande ihåg Evas ord vid första föreläsningen:

"Jag skiter i om ni inte kommer på mina föreläsningar, men om ni inte är på gästföreläsningarna, DÅ, då jävlar ska jag ställa till ett helvete för Er...."

Men lite vin på kvällen och en gästföreläsning på morgonen ska väl jag klara av.

Songbird tänkte uppdatera Sofie också: Så här mycket händer på campus just nu...hahaha :P

36338-247

Oooooh such a view....

Kommentarer
Postat av: Sofia

GÅ PÅ GÄSTFÖRELÄSNINGARNA! Vi fick fan straffuppgifter á la Eva Braun om vi inte var där! :P Sivans ikväll inte nåt jäkla Zeldas? (vadnudetär?)

Postat av: Sofie

Åååååh! Vin och one-hit-wonders. Snacka om att göra en tös avundsjuk. Själv håller man på att drunkna i blanketter.. campus ser mäkta inbjudande ut på kortet duuu!

PS -Zeldas vaddå?! är inte det hon i Pantertanter? (för övrigt är det en MYCKET bra serie) ...kanske är Sabrina -tonårshäxan?

2006-10-11 @ 23:05:36
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback