Songbirds sovrum genomgår en extreme makeover

Just nu sker det spännande förändringar i Songbirds sovrum. Har idag fixat en tv till mitt sovrum, (Tack Martin!), så nu kan jag äntligen ligga i sängen och kolla på tv. No more somna i soffan framför teven. Är också på väg att fixa en ny säng. Snokat runt lite i IKEA idag och fastnade för en helt lovely säng som ska bli min inom en snar framtid.



En ny säng och en tv i sovrummet - Songbird kommer försova sig varje dag. Men det gör inget för Evas föreläsningar är ändå så tråkiga just nu. Hon babblar bara om undersökningar hit och dit. Inget relevant som hör ihop med tentan. Fattar inte varför jag går dit egentligen. Bara för att vara snäll förmodar jag.

Oh well, borde gå och sova nu. Fast först titta lite tv. I sovrummet såklart!

Snäll Birdie går och lägger sig...

Kommentarer
Postat av: eylen

Va ska du köpa en större säng! din är ju redna för stor;) hela campus får plats nu ju hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback