This is who I am

Sidan Birthday.se är ganska kul. Sitter och snokar lite på den sidan just nu. Man kan få reda på vilken dag en viss person fyller år. Vad personen har för mellannamn och för stjärntecken. Tror jag har sökt på alla människor jag känner just nu...så kul är det...Kul och se vad människor har för mellannamn...haha

Givetvis sökte jag på mitt eget namn, visste ju när jag fyller år, vad jag har för mellannamn och vilket stjärntecken, men jag ville läsa mitt stjärntecken och se om något stämmer överhuvudtaget.

"Skorpionen strävar ständigt efter förfining och nyskapande. Zodiakens mest sexuella och passionerade tecken. Passionen styr allt skorpionen gör, inget är halvdant, ständigt allt eller inget!! Passionen kan även leda till våldsamhet och kriminalitet. Ärelysten, intensiv och lägger ned stor möda på sådant han anser viktigt. Om intensiteten missriktas kan det leda till grymhet, hämndlystnad och till och med till andras död!... Men som vän är han den mest lojala av alla. Skorpionen har bättre självkännedom än de flesta andra och kanske är det just därför han ofta är tystlåten och hemlighetsfull. Kan plötsligt ändra livsinriktning om det passar honom. Skarpsynt och förmåga att reda ut problem. Skarpt intellekt och sarkastisk. Måste ha stor sexuell aktivitet för att inte bli hämndlysten, svartsjuk och grälsjuk."


Om jag plockar ut några nyckelord från stjärntecknet: Våldsam, kriminell, grym, hämndlysten, lojal, god självkännedom, tystlåten, hemlighetsfull och kåt. Njaaaa....det där låter inte riktigt som jag hahahaha.
 

I´m just....Songbird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback