Vill du skicka kärleksbrev till Songbird? Här är chansen!

36338-241

Såg på premiäravsnittet av Bonde söker fruTV4 ikväll. Det var roligare än vad jag trodde.

Linda Isacsson: - "Om du skulle bjuda hem en tjej på en romantisk middag, vad bjuder du då på?"

Bonde: - "Jaaa...dé få la bli potatis, fiskpinnar och gurksås"

En bonde hade fått 242 kärleksbrev. Songbird har inte fått ett enda. Yeah, yeah...jag vet att jag inte är en bonde. Men ändå. 1 brev hade jag väl kunnat få. 

Songbird har skapat ett hotmail-konto med adressen
[email protected] till dom som vill skicka kärleksbrev till mig...

Jag kanske bör nämna att potatis, fiskpinnar och gurksås kan jag inte erbjuda. Men en flaska vitt har jag hemma. hahahaha

Waitin´on a mail...

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, att bada i mjukglass är ett sticky business!
Vad tusan är gurksås?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback