Well..Hell

Sådär, en fråga avklarad på tentan from hell. Hurra, hurra för mig. Gick lättare än vad jag trodde. Fast iofs så började jag med den lättaste  frågan. Oh well, känns bra att ha börjat i varje fall.

Nu blir det bara fun and games resten av kvällen. Har lite pizzadeg och lite andra ingredienser kvar sedan igår så det blir en hembakad pizza till middag idag också. Såg precis att det går 2 avsnitt av Prison Break ikväll också. Hurra, hurra. Verkar som att det är avslutning av serien om jag har fattat det rätt. Hur ska det gå? Ska dom lyckas rymma och framför allt, kommer han och hon den där sjuksköterskan få varandra? Hmmm...frågorna är många...hahaha

För övrigt vill jag tacka Guns n´roses för att de har hjälpt mig med tentan idag.

Tenta, I think about you every day now,
Was a time when I wasn't sure,
But you set my mind at ease,
There is no doubt,
You're in my heart now,

Said, tenta, take it slow,
It'll work itself out fine,
All we need is just a little patience,
Patience...Mm, yeah

Kommentarer
Postat av: Liv

Tror nämligen att det är såhär: Malaco har säkert, precis som tomten, en lista över vilka som varit snälla detta året, och uppenbarligen så fanns jag med på den listan, medans andra kanske inte platsade där så bra och blev utan påsar. Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback