30-årskris någon?

Songbird kan inte sova då någon påminde mig om att jag fyller 30 år snart. Om 2 månader. Buuuuu-hääää...Jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Fan.

Jävla 30-årskris - go away! 30 år och dum student vid VXU. Har inte åstadkommit någonting - Bra jobbat, Songbird! Verkligen! Buuuu-häää! 

Jag borde vara vuxen och göra vuxna saker. Jag borde ha en välkammad frisyr med en lika välkammad fru med 2 välkammade barn i en villa med en tillhörande välkammad trädgård. Jag borde ha en Volvo som jag kör med till mitt jobb varje dag. Jag borde ha ett påklistrat falskt leende när jag vinkar till mina grannar. Jag borde ha lampan släckt när jag älskar med min fru, som aldrig blir max mer än en gång i veckan. Jag borde gå på parmiddagar och prata om mitt jobb. Jag borde investera i aktier och fonder. Jag borde storhandla tillsammans med hela familjen på Coop Forum varje lördag...hahaha vilken tråkig, tråkig, tråkig vuxenbild jag målade upp...haha Nu blev jag lite gladare igen....men jag gillar ändå inte det faktumet att jag snart blir 30...*Hmpf*

30-årskris någon?

Kommentarer
Postat av: eylen

Ey! du är inte gammal.Gammal är man när man beter sig som gammal. Ålder är bara en siffra!

Postat av: Per B

Hmpf!

2006-09-08 @ 22:22:47
URL: http://buskis.blogspot.com
Postat av: Fanny

sorry =(

2006-09-12 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback