A new day coming round

Songbird uppe med tuppen idag. Vaknade hur pigg som helst för en liten stund sedan och kan inte sova mer. Så jag äter frukost och ser på nyheterna att vi har fått ett maktskifte i Sverige. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Jag jublar inte, men jag gråter inte heller. 

"Nu ska Sverige förändras!" Ingenting har ju förändrats. Det står ju fortfarande en TV-kock och lagar mat i TV. Han lagar kycklingfrikadeller med röd tomatsås just nu. Så har det ju alltid varit. De borde ju visa en smurf som slafsar i sig blåbärssoppa nu istället. De borde visa en liten Public service-smurf som visas dygnet runt som säger hur gott det är med soppa som är blå. Hahaha...Va fan snackar jag om egentligen? Songbird - gå genast och lägg dig igen! Du babblar bara....hahaha

Back to my bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback