Come on sun

Aha...Typiskt - Skulle precis ut och gå ett varv runt sjön men så börjar det regna. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder." Det där måste vara världens sämsta påstående. Jag gillar inte när det regnar. Människor som säger att det bara är så myyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt fattar jag inte. Att tända lite levande ljus och bara mysa när det regnar, det ska tydligen vara så jävla mysigt.

Men jag har aldrig lyckats tända ljus när det regnar som fan ute...Tändstickorna blir blöta och det blåser så att lågan blåses ut och man sitter där och ser ut som en regnblöt hund mmmmm....så mysigt...hahaha I kid, I kid...  det är säkert mysigt, men jag blev bara lite sur när jag inte fick ut och gå som jag hade tänkt mig...

Waitin´ On A Sunny Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback