Creme fraiche är farligt för ögat

Arlas paprika/chili-creme fraiche är farligt för ögat. Songbird skulle öppna en förpackning och precis när jag öppnar flyger det upp en stor klick och landar rätt på ögat, det gick så snabbt så jag hann inte ens blinka. Så en stor härlig klick creme fraiche landade rätt på min pupill och trängde in i hornhinnan. Typ. Sånt svider. Önskar jag hade köpt en burk naturell creme fraiche istället. Tror inte det svider lika mycket.  

Så nu har Songbird en creme fraiche-infektion i ögat hahaha.

Despite the creme fraiche, I can see you...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ojj och Ajj

Postat av: Sofia

Haha ja det låter ju inte så roligt...

2006-09-08 @ 18:59:25
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback