En berusad George Costanza

Songbird har varit på introduktionsmöte för den nya kursen idag. Vet inte riktigt vad jag ska tycka förutom att det verkar vara mycket att göra. 2 hemtentor, 1 fältarbete, laborationer, seminarie, MKV-dagen och ett studiebesök i Stockholm - allt på en och samma kurs - Mööh och Uuuuf...*Note to myself - Börja i tid och vänta inte tills sista minuten som vanligt*

Har även hunnit med ett varv inne på Willys och fyllde på kylskåpet - var lite för tomt för min smak. Det blev även ett varv runt sjön. När jag gick där så kom plötsligt låten Bittersweet Symphony med The Verve i min mp3. Jag förvandlades till Richard Ashcroft och fick en sådan lust att gå in i folk lite sådär halvkaxigt som han gör i musikvideon. Songbird försökte men folk är så vänliga så dom flyttar på sig här i Sverige. Man måste nog ha långt hår och bo i England om man ska lyckas med det. Nu kände jag mig mer som en berusad George Costanza som stapplade runt sjön med tuff musik i öronen.

Nu ska jag laga middag. För dom som är nyfikna kan jag berätta att det blir Kyckling á la Birdie idag. Sedan blir det Prison Break och 100 höjdare på TV för min del innan jag somnar sött.

Hey, Hey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback