En jagad Songbird

Det är den största människojakten någonsin! En ensam man på flykt i staden...JAGAD!

Songbird känner att jag måste göra ett statement här och nu: Nej, jag är inte jagad av Mix Megapol! haha

Under varvet runt sjön fick Songbird frågan: "Är du jagad av Mix Megapol?" två gånger. Först fattade jag ingenting men fick förklarat för mig att Mix Megapol har en tävling på gång över hela Sverige där en person är på flykt. Frågar man denna personen om han är jagad av Mix Megapol vinner man en massa pengar. Tydligen är denna personen i Växjö idag. Man får ledtrådar via radion kl 08, 12 och 16.

Så nu måste jag lyssna på Mix Megapol kl 16 idag för att höra ledtråden. Hoppas han säger att han är på campus någonstans.

Hej, är du jagad av Mix Megapol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback