En liten lek

Blev precis utsatt för en liten lek. Så här såg det ut:

"Skriv ner det första du tänker på när jag säger (skriver) det åt dig

Tänk på ett djur...

Lejon

Tänk på ett annat djur

Tiger

Tänk på ett tredje djur

Hund

Tänk att du är ute och går på en mörk stig mitt i natten utan nåt speciellt mål (dvs du är inte på väg hem eller så), plötsligt ser du ett gigantiskt träd som ligger över stigen, vad gör du?

Går över det och fortsätter...

Tänk dig att du på fredagseftermiddagen kommer hem efter veckans sista föreläsning, det har varit en tuff vecka med många lektioner och så och du är trött... du glider ner i favoritfåtöljen eller soffan och din bästa kompis/tjej/fru ger dig en rykande varm kopp med kaffe... vilken känsla har du då?

Nu vill jag gå ut på stallet och hänga...haha

hehe, ok... då kommer svaren här...

Det första djuret är hur du uppfattar dig själv: Lejon
Det andra djuret är hur folk uppfattar dig:
Tiger
Det tredje är vad du egentligen är:
Hund
Det nedfallna trädet symboliserar hur du löser problem:
Löser det och går vidare...
Koppen med kaffe symboliserar din känsla till sex: "Hjälp, jag vill till Stallet..."

Grrr, voff - Take me to Stallet...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag kommer ihåg det där, jag sa: Kan man inte få choklad istället? :P

2006-09-21 @ 09:29:06
Postat av: Per B

...och jag skrev: "Jag vill hellre ha en öl". Nåja, sex är ändå överskattat. Uppfattas men dessutom som en elefant i folks ögon är sex för övrigt utom räckhåll! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback