En vacker dag

It’s a beautiful daaaay. Är det verkligen höst? Songbird är tveksam, det känns mer som sommar. Men Songbird klagar inte. Verkligen inte. Hösten får gärna se ut så här för min del. Har inte gjort så mycket idag. Var nere en sväng på Willys och handlade ingredienser till tacos.

Var även ute en sväng runt sjön. Tydligen inte bara jag som hade kommit på den idén. I stort sett hela Växjö var ute och promenerade runt sjön kändes det som. Ibland var det så trångt så att Songbird blev påsprungen av en joggare. Kanske dags att införa trängselavgift runt sjön i Växjö?

Nu väntar jag på att det ska bli kväll så jag kan få mumsa tacos och kolla tv. Fast jag har ett tv-dilemma idag. Sopranos eller S.W.A.T?

The traffic is stuck and you're not moving anywhere, but It's a beautiful day

Kommentarer
Postat av: Sofia

S.W.A.T står på mitt teveschema i alla fall!

2006-09-24 @ 17:50:18
Postat av: Liv

Naa men varför gå till Tyskland. Jag vet någon som har ett litet bolag mycket närmare än så :-) Hör av dig nästa gång det sinar. Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback