Feberdrömmar

Det är kul med feberdrömmar eftersom man så lätt kommer ihåg sina drömmar. I varje fall jag. Inatt drömde jag om:

1. Jag och 2 andra personer, som jag vet inte vilka det var, sprang ifrån något som jagade oss på en grusväg mitt i natten. Jag ville inte springa men de andra 2 personerna sa att jag var tvungen så jag sprang tills jag kom ut på ett stort fält...

2. Jag och Liv var och klappade getter och helt plötsligt sa hon åt mig att jag inte får flirta med henne.

3. Jag och Elin var hemma hos Sofie. Jag var extremt nyfiken hur det såg ut hemma hos Sofie, men jag fick bara stå i hallen. Men jag försökte titta så mycket som möjligt ändå. När vi skulle gå och handla låste inte Sofie dörren. Jag frågade varför, men fick inget svar..bara något mummel om att det skulle vara så...Sedan gick Sofie iväg jättefort och Elin klagade på att Sofie gick alldeles för fort....

4.Jag drömde om att jag flög helikopter.

Haha...Songbird ska inte ens gå i närheten och försöka tyda drömmarna. Men om det finns någon drömtydare som läser det här, så varsågod och utforska mina drömmar. haha

Dreamin´ birdie

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur hårt kan man skratta?! Birdie, dina drömmar är lite nuts!
Och jag tror du släppte iväg en bacill när du öppnade dörren för fia! :P

Postat av: eylen

haha fy va sjukt det har hänt att jag klagat på att sofie går för fort.. sanna drömmar hehe

2006-09-20 @ 15:32:20
URL: http://eylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback