Förändrad status på Birdies sjukdom

Det har skett ett framsteg på Songbird´s sjukfront. Jag har gått ifrån att gå-omkring-/-ligga-i-soffan-invirad-i-täcke-stadiet till att vara fullt påklädd. Mest bara för att Sofia var här och skulle låna en tändare. Vågade inte öppna dörren invirad i ett täcke...haha Så tack Sofia! Birdie mår faktiskt lite bättre nu... :)

Nu kan jag t om tänka mig att gå upp till ICA och köpa cola och något lättsamt att äta. Glass kanske? Det är ju lättsmält...hahah fattar ni skämtet? Glass, lättsmält....haha Jag har visst humor när jag är sjuk också...sjuk humor....hahaha nä...nu får jag ge mig....hahaha

 Jag måste faktiskt ha lite mat i mig idag så nu är det off till ICA som gäller.

Ooooh yeah ICA


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha -jag tyckte det var roligt juh!

Postat av: Sofia

Haha sicken tur att jag ville låna lite eld då, så du fick klä på dig ;)

2006-09-19 @ 19:59:56
URL: http://sofijah.blogg.se
Postat av: Per B

Egentligen borde någon tös ha förstått hur risig du är och ha hjälpt dig med glasshandlandet. Vi män (pojkar) blir ju förbannat sjuka. Att ingen minns det!

2006-09-19 @ 23:47:46
URL: http://buskis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback