Gimme, Gimme, Gimme chokladpudding

36338-215
Half past twelve, and I'm watching the late show in my flat all alone...Gimme gimme gimme chokladpudding after midnight...

Songbirds kväll har bestått av ABBA och en längtan efter chokladpudding. Chokladpudding med grädde och skivade bananer...gimme, gimme, gimme...

Det är konstigt att man alltid blir sugen på något som man inte har hemma när alla affärer är stängda. Jag skulle iofs kunna gå upp till Statoil och handla lite good ol´chocolatepudding där. Har ju inte varit på Statoil sedan jag kom tillbaka till Växjö. Men om jag knowing me, knowing you (ah-haa) bäst så är jag för lat för det just nu.

Chokladpudding, Here I go again
My my, how can I resist you?

Kommentarer
Postat av: Liv

Ja det får du nog allt göra. In i stilmallen med dig och rör runt i grytan! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback