Inatt är jag också objectum sexuell

Göran Palm var på TV idag. Zappade från Prison break under reklamen och på Re:agera i SVT2 satt han. Allas vår Göran Palm. Herr Palm är bra, jag gillar han. 

Det är helt otroligt så varmt det är i min lägenhet ikväll. Undrar om Songbird börjar få the fever? Varför är det så varmt? Har öppnat 2 fönster på vid gavel men det är fortfarande för varmt. Jag börjar misstänka att min granne är kaminmannen
36338-219

Eller så inbillar jag mig att jag börjar bli sjuk för att jag har föreläsning från kl 10-17 imorgon. Möööh

Såg på 100 höjdare om en kvinna som var objectum sexuell, vilket innebär att hon blir attraherad av objekt. Hennes stora kärlek heter Berlinmuren. 1979 gifte hon sig med muren. Hon hade även sex med Berlinmuren. Tur att det var Berlinmuren hon blev kär i och inte Eiffeltornet för så stora kondomer finns det inte...hahaha Låg humor ja...bla bla bla....

Inatt är jag också objectum sexuell. Ska sova med isbitar. Mest för att det är så varmt här..hahaha

I´m hot, you´re cold - I love you.


Kommentarer
Postat av: eylen

hahahah "så stora kondomer finns inte" ja dööör va roligt... se till nu å inte bli kär i hope du är ju faktiskt hennes gudfar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback