Oh Hello!

Oh hello, Songbird har haft en kul kväll, trots att jag aldrig var inne på Sivans som jag så länge hade längtat efter, men hamnade istället på en hemmafest hos gamla vänner. Jag hade riktigt roligt där så det gör inget. Det avslöjades pinsamma fyllehistorier där, vilket jag tyckte var hysteriskt roligt. Inte bara jag som gör dumma saker när man är full tydligen...hahaha

Just nu är Songbird riktigt, riktigt, riktigt glad...vet inte riktigt varför, jag är blöt, kall och frusen eftersom det ösregnar ute men ändå kan jag inte riktigt sluta le. Ska lyssna på lite musik i mina hörlurar innan jag går och lägger mig. Nattens låt får bli Robbie Williams - Angels.

Imorgon är det sovmorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback