Poliser, Pizza och Cola

Tittade på Poliser på SVT idag. En dramaserie om ett polisdistrikt. Verkar vara en bra serie så den ska jag följa...Mumsade även i mig pizza och cola och det var precis vad min kropp behövde, fast jag har fortfarande hög feber men inte lika ont i halsen längre. Så det går nog åt rätt håll. Fast jag är tillbaka i stadiet där jag var innan, dvs vara-invirad-i-ett-täcke-stadiet...men jag gillar det stadiet just nu. 

Martin & Maccan försökte locka ut mig till Stallet idag. Jag föll nästan för den idén, men insåg sedan att det var ingen bra idé. För det första så känner jag mig inte så fräääääsch, och för det andra är man inte så lockad av att vara speciellt social när man har feber...inte jag i varje fall.

Nattens artist: Sunhouse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback