Songbird provar barnmat och upptäcker att det är äckligt!

36338-234

Gick förbi barnmatshyllan nere på Willys och jag såg i ögonvrån något som såg gott ut. Tittade på burken och läste mango & bananpuré...hmmmm. Det lät gott. Så jag kunde inte låta bli att köpa en burk. Det kändes lite dumt att köpa barnmat men min nyfikenhet tog över och jag kunde bara inte låta bli. Songbird köpte burken. Eller så köpte jag burken för att jag har en 30-årskris och ville på detta sätt försöka återgå till min barndom...who knows? hahaha

Väl hemma öppnade jag burken och....isch n´ uuuuh...helt seriöst, matar man dagens ungar med det här? Blääää...det smakar sjukt äckligt. Eller smaken är inte så äcklig, utan det är mer konsistensen som är äcklig som gör att det smakar äckligt...

Hädanefter blir det bara vuxenmat för Songbird!

I´m such a baby...or maybe not!

Kommentarer
Postat av: M

haha, du köpte verkligen en burk.. Blir det att fylla hela kylskåpet nu?

2006-09-28 @ 13:58:33
Postat av: Sofia

När jag var sjuk åt jag barnmat för det var typ bara puré jag fick ner. Smaklöst men ändå rätt okej tyckte jag. Jag åt nån kalops av nåt slag. Lite salt på det och middagen var klar ;)

2006-09-28 @ 17:25:02
Postat av: Liv

Hmm.. men fanns det inga godare smaker, typ hallon/blåbär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback