Trött och sliten Birdie

Songbird är hemma nu. Det blev aldrig Sivans. Kom aldrig så långt och i ärlighetens namn är jag ganska glad för det. Jag är ganska trött och sliten. Det blev bara pizza, vin och öl hos Maccan och till slut en liten hamburgare på Statoil. Eller bara och bara...det var trevligt. Det har varit en extremt kul dag. Speciellt Samarkand-road-tripen.
 
Egentligen borde Songbird gå och sova i sin säng bums, men jag vet hur det kommer bli. Jag ska bara lyssna på en låt till....en bra låt till....och så kommer klockan vara fucking mycket innan jag kommer vara i säng. Men det är lugnt. Imorgon kommer jag vara Mr Extremt Osocial. Jag, soffan och tv. That´s it!

Here I am - on the blog again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback