Tv-krock

Oh my, my...Problem, problem, problem. Songbird har upptäckt en TV-krock ikväll. Sopranos kl 21.00 på SVT2 och Ace Ventura på TV6 krockar. Hur ska jag lösa detta? Jag har ingen video - fick iofs min fasters inspelningsbara dvd i somras eftersom hon inte fattade hur man spelade in, så jag släpade med den hit. Helt i onödan tydligen för jag fattar inte heller hur man gör. Trodde det var hur enkelt som helst. Släng in en cd och tryck på rec. Men så enkelt var det visst inte.

Oh well, det får bli som så att jag får missa dom sista 20 minuterna av Sopranos när jag slår över till TV6, för Ace Ventura tänker jag inte missa. Så får det bli.

Men problemen tar inte slut där, jag vill ha något att mumsa på till filmen. Popcorn kanske? Men då måste jag antingen gå till Willys eller ICA och jag har inte någon större lust att lämna min lägenhet idag.

Och så vill jag gå på bio också. Vill se filmen Hotet inifrån. Såg trailern för en liten stund sedan. Verkar bra.
http://www.apple.com/trailers/fox/thesentinel/trailer_large.html

Birdie in the land of luxurious problems!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för en trevlig fest i lördags! Antar att fyllehistorier syftar på mig =)Jag ska följa dig här på bloggen.
KRAM

2006-09-04 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback