3 meter lång och otroligt cool

Birdie har fastnat för låten Your love alone is not enough med Manic Street Preachers. Nina från Cardigans är med och nynnar lite i låten. Coolt. En annan sak som är coolt är att jag var och såg Manic Street Preachers live för några år sedan och jag kommer ihåg att gitarristen Nicky Wire var otroligt lång. Den längsta människan jag någonsin har sett. Typ 3 meter lång var han. Jag skojar inte! Minst 3 meter var han. Nicky gjorde ett stort intryck på mig den kvällen och jag tyckte han var otroligt cool. Det tycker jag fortfarande. Så jag hoppas de kommer till Sverige på sin kommande turné. Bara för och se om Nicky fortfarande är 3 meter lång och för att jag gillar låten.

Lyssna och titta? Klicka här!

image410

"When times get tough they get tough they get tough they get tough,
Trade all your heroes in for ghosts in for ghosts in for ghosts,
They´re always the one´s who love you most love you most love you most..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback