Bilkö, kiss och spöken!

Well, well...look what the cat has dragged in...eller rättare sagt; look what the bus has dragged in to Halmstad...Birdie är alltså hemma hos sina föräldrar. Kom hit igår efter att ha åkt buss från Växjö. På väg mot Halmstad ringde mobilen och jag fick meddelandet att jag skulle hoppa av bussen utanför min mosters hus för mina föräldrar och mormor var där, och ville jag ha tacos till middag så skulle jag gå dit. Klart att jag gick dit. Tacos missar jag inte. Mumsade tacos och lyssnade på spökhistorier. Spökar tydligen mycket i Halmstad nuförtiden...Jag berättade om Spöket på Slottsstallarna och mormor sa: "nämen usch usch...vad modig du är som vågar jobba där..." Ja, jag är jäääättemodig. Sedan berättade jag om den aspackade killen som pissade under trappan på Stallet i tisdags. Då sa mormor: "Nämen, nämen, nämen, nämen, nämen...usch usch usch"

Idag har jag suttit i en låååååång bilkö, lyssnat på rock i bilradion samtidigt som jag passade på att sola ena armen och krypkört fram sakta, sakta, sakta flera mil. Så nu har jag en brun arm i varje fall. One left to go...hahaha Har även hämtat min brorsa. Så nu är hela familjen samlad. Nice. Sjukt fett nice är det! I like it alot. Nu ska vi kolla film! Det är också nice! Ska bara poppa popcorn först. (Per B, här får du lite cred. Tack för att du hjälpte mig att att hitta låten!)



Spöken, piss, sola arm och bilkö beskriver mina 2 senaste dagar bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback