Birdie är karaokevärd

"Vad gör jag här med min mikrofon? Tror jag att jag ska kunna uppväcka dom döda? Vad är det dom vill ha, vill se? Mitt urtagna hjärta?"

Well, well, ikväll är det karaoke på Stallet och birdie är karaokevärd. Undrar hur det kommer gå? Han som var karaokevärd sist på Stallet sa till mig: "Hoppas ni vet vad ni ger er in på. Inget för hjärtsvaga det där med karaoke. shit asså."

Precis allting var fucked up då och allt gick fel.  Vi får hoppas att det går bättre denna gången när birdie och Hasse är karaokevärdar. Har precis kontrollerat mitt hjärta och det verkar starkt så jag kan nog hantera denna karaokekväll även om allt går fel!

Ser nu också att det är föreläsning tidigt imorgon bitti också. Fuck också. Jag vet ju hur denna kvällen kommer sluta. Kommer bli efterfest till långt in på morgonen och vi ska alla prova karaokemaskinen till max....full och hes birdie på föreläsningen imorgon? Planerar redan nu att sätta mig långt bak och vara tyst hela dagen imorgon så inte Renée märker något!

Sing, sing, sing...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjöng du I believe in a thing called love utan mig??!?! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback