Hellström istället för sömn

Well, här sitter jag nu ännu en gång och lyssnar på musik sent på natten. Kom hem för en liten stund efter att ha jobbat på Stallet, och det blir alltid som så att jag fastnar framför datorn och lyssnar på musik istället för att gå och lägga mig direkt. Egentligen borde jag sova nu då jag har föreläsning kl 9 imorgon bitti. Men istället för sömn är det musik som gäller...

Ikväll är det Håkan Hellström i birdies öron. Jag gillar det så mycket. Jag Har Varit I Alla Städer, Dom Kommer Kliva På Dig Igen, Dom Dimmiga Dagarna, Visa Vid Vindens Ängar, En Vän Med En Bil, Jag Var Bara Inte Gjord För Dessa Dar, Magiskt Men Tragiskt...and so on. Birdie får en liten ´hemlängtan´ till Göteborg när jag hör Hellström. Ta mig till den där stan...

Yeah, nu kan du får mig så lätt...var är du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Per B

Jag måste ha fått din planeringskalender av misstag. Det står nämligen "jag ska supa mig stenfull" på Valborg. :-P

Det stämmer nämligen inte alls. På Valborg ska jag sitta med tre andra djurgårdare samt några respektive och fira vinsten mot Kalmar FF dagen innan genom att äta gott och dricka öl på ett mycket vuxet och moget sätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback