Hemma och löjligt pigg

Songbird är hemma i någorlunda vettig tid idag. Hade vårt lilla möte idag och var efter det en sväng på Sivans. Det var schlagerkväll på Sivans ikväll. Mycket Carola med andra ord alltså. Birdie föredrar Bruce och Bono så jag gick hem tidigt.

När jag kom hem så chitt-chattade jag med en annan nattmänniska - Em som alltid är vaken när jag är vaken. Em är normal. Alla andra är konstiga. hahahaha. Em fick mig till att skaffa Myspace. Så nu är jag hooked on myspace...

Egentligen borde jag sova nu då det är upp tidigt imorgon som gäller, men jag är löjligt pigg! Fast ska göra ett försök. Jag gillar ju att ligga i min lilla säng och kolla på tv. Har jag tur så kanske det är något sjukt kul på tv.

I still like Alanis / A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅH vi MÅSTE bli MySpacebuddies!!!! haha

Postat av: Phi

heyheyheeeeeeey! Jag tycker att birdie ska skaffa sig facebook -da kan han se alla flummiga bilder vi har! ^^

2007-04-12 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback