Hometown och laugh n a half

Birdie kom precis hem efter att ha arbetat ett pass på Stallet. Nu ska jag packa min resväska kl halv sex på morgonen för birdie drar om ett par timmar to my hometown som Springsteen hade sagt. "He'd tousle my hair and say son take a good look around this is your hometown..." *Birdie nynnar* My hometown är en sjukt bra låt.  Birdie ska hem och fira påsk i några dagar. Ska bli riktigt skönt att komma hem.

Apropå bra låt: birdie vet nu vilken låt det är som jag efterlyste i mitt föregående inlägg. D.A.D - Laugh N' A ½ . Kör den på repeat, sjunger med och går runt och slöpackar lite. Ibland skriver jag en mening i bloggen. Som nu. En hyfsat soft natt hemma hos birdie alltså. Jag gillar det!

Frågan är om jag ska gå och sova när jag har packat färdigt eller om jag ska vara vaken? Har föreläsning om 3 timmar. Kan ta en liten powernap kanske. Fast nu har jag fastnat framför datorn och lyssnar på bra musik och nynnar med .

Nu ska jag packa resten och sedan blir det en liten powernap i sängen. Nattens birdsong är: D.A.D - Laugh N' A ½

'Coz it's so hard to meet the eyes that I see
When I try to open up my heart...
There's something inside me'n'I know it's good..

Kommentarer
Postat av: Per B

Jag vill ha cred! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback