McDreamy vs McBirdie

Idag har birdie inventerat Stallet så nu har jag lärt mig att räkna flaskor också. Resten av kvällen har jag inte gjort något särskilt. Gick upp till ICA och köpte glass, fixade hem en film. Hotet inifrån (The Sentinel) som var en helt ok film. Hade låga förväntningar men blev glatt överraskad då det var en rätt så underhållande film. Typ som tv-serien "24". Tvättat har jag också hunnit med ikväll. Sjukt duktigt av mig.

Imorgon är det en ny kurs - Statistik...suuuuuuuuuuuuuuuuucky i say. Enkäter och SPSS...Ooooooh va roligt och intressant. [ironisk] Har läst det innan och vet vad som väntar. Vill inte, vill inte, vill inte. Tur att vi har Renée som lärare i varje fall. Hon kan vara lite rolig ibland. Men statistik är fan inte alls roligt. Fan, vi läser ju bara tråkiga kurser nuförtiden.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och hoppas att det är något kul på tv, typ Scrubs eller något sådant som jag kan somna till. Förresten, såg lite på Oprah idag. Var en Greys Anatomy-special. Fanns en sjukt populär kille där som alla i publiken typ svimmade så fort han öppnade munnen. McDreamy eller något sådant hette han. Om jag säger att jag heter McBirdie - Är det något som skriker mitt namn och svimmar då?


Then I say McDreamy, i want you to say -Boooooo
Then I Say McBirdie, I want you to say - YEEEEAH

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej, att få ha Renée i kvantitativ metod måste vara himmelriket jämfört med förra årets DV. Det var fruktansvärt! Renée har iallafall ett normalt allmänntillstånd. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback