Möööh / I visit you in another dream

Birdie kollade igår på schemat och då fanns det minsann ingen föreläsning där, men idag när jag tittade igen på schemat så fanns det där en föreläsning mellan kl 9-12. En viktig föreläsning var det också. Fan. Skulle ju kunna duscha snabbt nu och springa ner till föreläsningen lite försenad...men jag orkar inte. Även om febern har försvunnit så är jag ändå lite småsjuk. Orkar inte. Mööh.

Hade en konstig dröm inatt också. Först blev jag glad men sedan kraschades allt...typ så. Var väl en feberdröm och inte en sanndröm hoppas jag.

Idag lyssnar birdieBruce Springsteen - Paradise.

The Virginia hills have gone to brown
Another day, another sun goin' down
I visit you in another dream
I visit you in another dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback