One birdie washed up on an empty beach

Klockan är 6 på morgonen. Birdie vaknade för en liten stund sedan efter ha somnat i soffan. Var visst jättetrött. Men nu är jag pigg and alive igen. Sitter och lyssnar på my good old boss - Bruce Springsteen och tittar på när solen går upp. Eller rättare sagt när det blir ljust ute för jag ser ingen sol ute idag. Ganska grått ute. Fast hemma hos birdie är det inte så grått. Birdie är på gott humör! Och pyttelite nervös! Har ett möte med Stallarnas VD idag. Bara han och jag. *gulp gulp*. Eller äsch. Nervös är jag inte. Bara full av förhoppningar.  Vi ska diskutera en sak. Hoppas det funkar det som jag vill göra!

Åååååh...nu kom U2 - Pride (In the name of love). hahahaha...varför skrev jag det? Hoppas ni antecknar vad för musik jag lyssnar på just nu. hahaha Oh well....Birdie älskar U2. Men det har säkert alla fattat vid detta laget. hahaha

Ska lyssna på den låten några gånger. Sätter den på repeat och ska läsa morgontidningen. Sedan ska jag göra ett seriöst försök och sova i sängen för det kommer bli en lång (dock kul) dag idag.

One man caught on a barbed wire fence
One man he resist
One man washed up on an empty beach
One man betrayed with a kiss.

In the name of love
What more in the name of love.
In the name of love
What more in the name of love.

Early morning, April four
Shot rings out in the Memphis sky.
Free at last, they took your life
They could not take your pride.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Glad Påsk till dig med! Om än lite i efterskott. Hoppas du hade ett bra lov!

Postat av: em

vadvadvad? vad ska ni diskutera? emelie blir nyfiken!
glad pask i efterskott! jag vet inte riktigt nar pasken ar..

2007-04-11 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback