Rockstars drinks Chardonnay with a black fly in it

Nu har birdie powernappat klart och är en pigg birdie igen, fast jag är jättehungrig! Skulle nog ha följt med till McD tidigare idag när jag hade chansen! *ångrar mig*

Det var sjukt kul att lyssna på alla som sjöng karaoke igår kväll. Kändes lite som jag var en jurymedlem i Idol. Mycket falsksång och skrik, fast en person kunde faktiskt sjunga på riktigt. Hon sjöng Alanis Morissette - Ironic och det gjorde hon riktigt bra. Birdie blev impad. För övrigt är det en sjukt bra låt. Birdie gillar Alanis idag.

Om drygt en timme är det möte. Planera en herrmiddag för Stallet. Det pratas om att vi ska gå ut efter det mötet. Blir nog förmodligen så. That´s ok! Mindre ok är att jag har grupparbete imorgon kl 8 på morgonen! Mina konstiga tider fungerar inte med övriga människor! Kl 8 på morgonen ska man ju sova! Crazy people som vill sitta i en skola och skriva då. I don´t get it! hahaha. Men ok, birdie kommer vara där trots att jag är en nattmänniska.
 
It's a black fly in my Chardonnay...aaah fuck it! I´ll drink it anyway! Isn´t that ironic?

NO that´s not ironic - It´s rock n´roll! Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback