Sakta promenad genom ett campus med Robbie

Amazing, birdie orkade upp efter bara 3 timmars sömn och träffade gruppen för att avsluta grupparbete. Efter det blev jag en lazy birdie och satt på ängen från kl 13 -20 och solade mitt ansikte och mina armar, som nu är helt illröda och gör ont om man råkar nudda vid dom...fast de blir bruna och fina sen.

Därefter jobbade jag på Stallet. Det var en sittning mellan poliser och sjuksköterskor. Kul att se kraftigt berusade poliser och sjuksköterskor flirta med varandra och vara allmänt crazy. Det är också sjukt kul att se stora, tuffa, starka poliser smälta till små pojkar med stora leenden på dansgolvet när en schlagerlåt á la Linda Bengtzing kommer på. Dagens fråga: varför är alla poliser helt tokiga i schlagerlåtar?

Jag gillar att gå hem från Stallet på morgonkvisten. Bara birdie uppe, me and my mp3 och solen som sakta är på väg upp. Gick sakta hem genom campus till tonerna av Robbies live-version av Come Undone. Birdie älskar den låten. Gick extra sakta för att jag skulle kunna lyssna på låten två gånger. Egentligen borde jag ju ha sprungit hem till min säng för jag är så trött. Har sovit så lite de senaste dagarna. Men imorgon är jag ledig och snälla, snälla, snälla...låt mig får sova länge imorgon!
 
Fast nu sitter jag här och lyssnar på Håkan Hellström. Jag älskar alla hans låtar. Ska lyssna på en låt till. Sedan ska birdie sova länge. Ska försöka i varje fall.

So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant
I'm contemplating thinking about thinking
It's so over-rating just get another drink in
Watch me come undone

YEAH - WATCH ME COME UNDONE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback