So many birthdays to attend

Birdie sitter och väntar på att Maccan ska sova färdigt sin powernap. Sedan ska vi ta en promenad in till stan för birdie ska köpa Heineken. Det är många som fyller år nu visst. Stallet-Anna fyller år idag och ska ha fest. Förvisso jobbar jag ikväll men jag har lovat att dyka upp på efterfesten. Sedan fyller Uhlmann år imorgon och då blir det jättefest!

Min ena kusin fyller också år idag fick jag veta idag av min mamma. Såklart att jag har glömt att köpa och skicka något till henne! *Shame on me* Men jag köper något jättefint till henne och skickar iväg det till henne på måndag så blir hon nog glad!

Är det bara jag som inte fyller år idag? *pingvinkisning* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback