Walking birdie on a beach is a lovely thing

Oh la la la...Birdie är tillbaka i Växjö. Haft det sjukt bra hemma. Mumsat ägg och lax. Druckit öl och Baileys. Besökte Lilla Helfwetet på påskaftonens natt där jag och min brorsa drack Heineken och var allmänt rockiga och stökiga och störde halmstadbratsen med vår närvaro hahahaha.  Besökt McDonalds i Halmstad, som har renoverat om och ser numera ut som en sushibar *shocked*. Men hamburgarna är fortfarande goda / Thank god för det!

Har även varit uppe i Göteborg en snabb sväng. Me oh so love that town! (Note to myself: Kanske flytta dit när jag är färdig här?)

Idag har birdie varit på Öland och promenerat på stranden med familjen. Very nice indeed! Sedan lämnade vi av min brorsa i Kalmar och körde vidare till Växjö där birdie lämnades av. Nu sitter jag här, grillar en kyckling, lyssnar på sjukt bra musik och väntar på att maten ska bli klar. Tror den är klar nu så nu blir det soffa och lite tv....

Walking birdie on a beach is a lovely thing


Kommentarer
Postat av: Phi

vad fasen?! har du varit över hela Sverige utan att besöka Trosa!? vad är det för fasoner?!!
Jag hjerta Gbg

2007-04-10 @ 03:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback